fbpx

Värbamiskampaania sotsiaalmeedias

Värbamiskampaania sotsiaalmeedias võimaldab viia sinu ettevõtte töökuulutuse 25 000+ silmapaarini kõige populaarsemates sotsiaalmeedia kanalites (Facebook, Instagram, Google)​.

Kas värbamiskampaania
sobiks mulle?

Millistes kanalites me reklaame levitame?

Värbamiskampaania annab võimaluse viia oma töökuulutus kõige populaarsematesse sotsiaalmeedia kanalitesse vastavalt teie soovidele. Kõik reklaamid seadistatakse CV.ee sotsiaalmeedia kontode alt, mis annab reklaamidele usaldusväärsuse ning tagab ettevõttele mugava ning kiire teenuse.

Kellele sobib värbamiskampaania?

Värbamiskampaania sobib hästi suurema mahuga värbamisteks või lihtsalt raskemate positsioonide täitmiseks. Ühtlasi aitab see tõsta ettevõtte kui tööandja tuntust tööturul, mis on hea investeering tulevikku.

– reklaam tõstab oluliselt sobivate kandidaatide arvu;
– võimaldab saavutada nähtavuse ka passiivsete kandidaatide seas;
– kasvatab ettevõtte tuntust tööturul.

Paindlik eelarve

Vali ise, kui palju soovid teenusele kulutada. Lisaks saad valida, kas soovid kasutada oma visuaale või disainib need meie turundusspetsialist.

Kogemus ei ole oluline

Kogu töö teeb ära CV.ee tehniline lahendus ja turundusspetsialist. Nii on võimalik teenust kasutada ka ilma sotsiaalmeedia või disaini kogemuseta.

Rohkem nähtavust

Kasutame reklaami levikuks suuremat eelarvet kui klassikalise sotsiaalmeedia reklaami puhul. Reklaamid levivad populaarsetes digiturunduse kanalites (Facebook, Instagram ja Google).

CV abil

Kasutaja on CV-s märkinud, et on huvitatud valdkonna pakkumistest.

Varasem kasutus

Kasutaja on vaadanud ja kandideerinud teatud kategooria pakkumistele.

Eelnev kogemus

Kasutaja omab varasemat kogemust teatud kategoorias.

Sotsiaalmeedia kasutus

Kasutaja digitaalne jalajälg sarnaneb sobivate kandidaatide omale.

Värbamiskampaania visuaalselt

Värbamiskampaania aitab suurendada ettevõtte töökuulutuse nähtavust kõige populaarsemates sotsiaalmeedia kanalites ja nende reklaamipindadel (Facebook, Instagram, Google).

Standard reklaamide näiteid Facebook’is näeb lähemalt siit.

"Oleme värbamiskampaaniate abil aidanud ettevõtetel tõsta nende tööandja brändi tuntust ning leida parimaid kandidaate. Turundajana tean, kuidas valida sihtgrupi kõnetamiseks õiged kanalid ning olla tööandjana rohkem pildis. Lisaks töökuulutusele tuleb tegeleda aktiivselt ka passiivsete kandidaatide otsimisega, mille jaoks olemegi loonud värbamiskampaania erilahendused."
Karla Oder
CV.ee turundusjuht

Värbamiskampaania paketid

Standard

590€

Kui sinu tööpakkumisele oleks vaja veidi lisatähelepanu, et suurendada kandidaatide valikut.

Preemium

1090€

Kui sinu tööpakkumisele on raske leida sobivaid kandidaate ja värbamisega on kiire.

Värbamiskampaania
erilahendus

Kui tegemist on väga raske positsiooniga või vaja oleks kümneid kandidaate korraga.

Erilahenduste puhul vajame täpsustavat sisendit.

Palun võta meiega ühendust, et meie värbamistiim saaks soovitada parimat lahendust.

*Hindadele lisandub käibemaks
*Värbamiskampaania pakettide nähtavus on arvutatud keskmiselt eelnevate kampaaniate alusel ja võivad varieeruda olenevalt otsitavast ametikohast.

Värbamisturundus ja tööandja bränding

Eduka värbamise osaks on saanud värbamisturundus ja brändingu tegevused, mis aitavad tõsta tööpakkumise nähtavust ning seeläbi jõuda sobivate kandidaatideni. Lisaks annab suurem nähtavus võimaluse ettevõtet atraktiivse tööandjana pildis hoida ja seeläbi paremad kandidaadid endale saada.

Kas värbamiskampaania
sobiks mulle?

Korduma kippuvad küsimused

Tavaline sotsiaalmeedia postitus ettevõtte lehel ei saa enam Facebook’i ja Instagram’i kontodel piisavalt palju orgaanilist levi. Seetõttu on oluline eristada makstud reklaami tavalisest sotsiaalmeedia postitusest. Kõik CV.ee sotsiaameedia paketi töökuulutused seadistatakse läbi reklaamihalduri ja avaldatakse sotsiaalmeedias makstud reklaamina.

CV.ee tööportaal on üks suurimaid tööportaale Eestis, mida külastab igakuiselt üle 300 000 kandidaadi. Iga kandidaat jätab endast maha digitaalse jalajälje, mis võimaldab meil töökuulutus efektiivselt sobiva sihtgrupini viia. Kõiki töökuulutusi sihitakse sotsiaalmeedias vastavalt töökuulutuses välja toodud kriteeriumitele (näiteks töökoha asukoht).

1) Kasutaja on CV-s märkinud, et on huvitatud kategooria pakkumistest.
2) Kasutaja on vaadanud ja kandideerinud teatud kategooria pakkumistele.
3) Kasutaja omab varasemat kogemust teatud kategoorias.
4) Kasutaja digitaalne jalajälg sarnaneb sobivate kandidaatide omale.

Sotsiaalmeedia tööpakkumine on kui otsepakkumine pakutavale töökohale, mis inimesi kandideerima kutsub. Kasutame reklaami levikuks populaarseid digiturunduse kanaleid (Facebook, Instagram, Messenger ja Google), mis aitab leida ka passiivseid kandidaate, kes muidu tööportaale ei külasta.

Ei leidnud sobivat lahendust?
Võta meiega ühendust.

+372 6990555

saadaval 9:30 – 17:00

Aadress Pärnu mnt. 158-1, 11317 Tallinn

E-mail info@cv.ee

Värbamiskampaania päring

Vali sobiv lahendus ja kirjelda lühidalt oma soovi.

Tavapakett

Sisaldab põhifunktsioone värbamise alustamiseks.

Recruitment marketing inquiry

Choose a suitable solution and briefly describe your needs.

Job ad design packages

Choose a suitable solution and briefly describe your needs.

Töökuulutuse disainipaketid

Vali sobiv lahendus ja kirjelda lühidalt oma soovi.

Content marketing request

Choose a suitable solution and briefly describe your needs.

Sisuturunduse päring

Vali sobiv lahendus ja kirjelda lühidalt oma soovi.